Tamamen Ücretsiz; İlkokul, Lise ve Üniversite Düzeyinde Eğitim !


Bugün size süper bir fırsattan bahsedeceğim. Belki de bir çoğunuzun çok ama çok işine yarayacak bir fırsat. Biliyorsunuz eğitim almak maddi hatta manevi açıdan çok külfetli, bazılarımız bunun için tonlarca para döküyor. Özel dersler alınıyor, etüt merkezlerine kucak dolusu paralar veriliyor.

Tüm bunları bir kalemde silip atabileceğiniz, ayağınıza kadar gelen bir fırsat var. Sizden para talep etmedikleri gibi size öğretmenlerin dolambaçlı anlatım tarzlarını bir kenara bırakıp tamamen konuya ve açıklamaya yönelik sade bir dil kullanıyorlar. Karşınızda sanal bir hocanız varmış gibi verilen eğitim hem sınav dönemlerinde size çok yardımcı oluyor hemde anlatırken samimi bir dil kullandığı için sizi kesinlikle sıkmıyor.

Ayrıca sadece size Matematik, Türkçe, Fen, Fizik, Kimya, Biyoloji derslerini vermiyorlar. Sanat Tarihi dersleri var, tarih dersinde size başka ülkelerin tarihlerini de anlatıyor. Aynı zamanda size ilginç gelebilecek merakınızı uyandıracak tonlarca bilgi var. Her yerden ücretli olarak ulaşmaya çalıştığınız, kucaklar dolusu paralar ödediğiniz yobaz sistemlere, yenilikçi ve bir tık uzağınızdaki yep yeni bir sistemle sizi buluşturuyor. Ayrıca Milli Eğitim Bakanlığı (MEB) tarafından da onaylı.

Ben bunları size anlatırken aklınıza bazı sorular takılmış olabilir. şimdi onları sizinle cevaplayalım.

Khan Academy neden ücretsiz eğitim veriyor?
- Bu tamamen gönüllülük işi. Gönüllü olarak sizelere bu eğitimleri ulaştırıyorlar. Bilgilenmek parayla değil ücretsizde olabilir yargısını benimsetmekte denebilir. Arka planda çalışanlar var ancak onlarda bu gönüllülük işine dahiller ve herkes eğitimde gönüllülük işine dahil olabilir.

Khan Academy gönüllü eğitim desteğini nereden buluyor?
- Khan academy, STFA Yatırım Holding A.Ş'nin ile Bilimsel ve Teknik Yayınları Çeviri Vakfının bir arada yürüttüğü bir kuruluş. Asıl ayağı Amerikadadır ve Sal Khan tarafından kurulmuşdur.

Khan Academy'ye nereden ulaşabilirim?
- İnternete ulaşabileceğiniz her cihazdan;
web sitesi olarak; https://www.khanacademy.org.tr/ 
YouTube'dan Anlatımlı Videolara Ulaşmak için; https://www.youtube.com/user/KhanAcademyTurkce Tıklayarak Ulaşabilirsiniz. Hem telefondan hem bilgisayardan istediğiniz zaman sınırsız konu anlatımlarına ulaşabilirsiniz.

Aklınıza takılan sorular için bana mail atabilir yada instagram adresimden bana yazabilirsiniz.
Mutlu Günler.Takipte Kalın.
Damla.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Fatih Sultan Mehmet'in MÜKEMMEL Zekası

Photoshop'ta Yetersiz Bellek (RAM) Hatası (96-8 Arasında Bir Sayı Gerekiyor) Çözümü | KESİN ÇÖZÜM

Bir Grafikerin Günlüğü: DEFTER ÖN VE ARKA KAPAK TASARIMI #2